II Ogólnopolski Kongres Teraputeów Integracji Sensorycznej
Klasyfikacja, diagnoza i terapia procesów przetwarzania sensorycznego
II OGÓLNOPOLSKI KONGRES TERAPEUTÓW INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
Diagnoza i metody terapii zaburzeń przetwarzania sensorycznego
Klasyfikacja zaburzeń przetwarzania sensorycznego
wg L.J. Miller, strategie sensoryczne, metody wspomagające
Warszawa, 20.03.2017r.
Pracownia Integracji Sensorycznej zaprasza na Kongres
Co wyróżnia nasz kongres?
- Maksimum praktyki - prelegenci zdradzą swoje sprawdzone sposoby diagnozy i metody terapeutyczne oparte na studiach przypadku i pokażą, jak najefektywniej wykorzystywać je w swojej codziennej pracy.
- Najlepsi prelegenci – jednego dnia, w jednym miejscu spotkasz najlepszych specjalistów: m.in.: Bożennę Odowską-Szlachcic, Krystynę Jacków-Sowę
- Punkty eksperckie – będziesz mógł skorzystać z indywidualnych porad terapeutów SI aby rozwiać swoje wątpliwości dotyczące diagnozy czy doboru prawidłowej terapii do zaburzeń
- Dostęp do strefy targowej, w której partnerzy Kongresu przedstawią specjalnie przygotowaną na tę okazję ofertę pomocy do terapii integracji sensorycznej
Dlaczego warto wziąć udział w naszym Kongresie?
- Otrzymasz prestiżowy, imienny certyfikat uczestnictwa, a placówka, w której pracujesz, certyfikat: „Placówka przyjazna dzieciom z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego”
- Poznasz nowoczesne metody diagnozowania zaburzeń integracji sensorycznej i najbardziej skuteczne metody terapii dzieci z zaburzeniami autystycznymi
- Wyposażysz się w niezbędną wiedzę, jak skutecznie wykorzystać podczas zajęć elementy terapii wspierającej rozwój integracji sensorycznej
- Otrzymasz pakiet materiałów, które usprawnią proces diagnostyczny oraz komplet narzędzi do prowadzenia atrakcyjnych zajęć z wykorzystaniem innowacyjnych metod pracy
- Najlepsi specjaliści podpowiedzą Ci, jak prowadzić efektywną terapię powołując się na konkretne przypadki ze swojej praktyki
PROGRAM KONGRESU:
I Najnowsza Klasyfikacja zaburzeń przetwarzania sensorycznego wg L.J. Miller
- Praktyczne zastosowanie wytycznych klasyfikacji zaburzeń sensorycznych wg L.J. Miller
- Zaburzenia dzieci od 5 do 12 roku życia wraz z najlepszymi strategiami sensorycznymi - jak prawidłowo rozpoznać zaburzenia i dobrać terapię
- Prawidłowe klasyfikowanie zaburzeń integracji sensorycznej – no co zwrócić uwagę
- Dobór właściwej terapii do charakteru powstania zaburzeń – casestudies
II Diagnostyka i narzędzia badawcze wykorzystywane w pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Charakterystyczne typy zakłóceń przebiegu procesu przetwarzania sensorycznego u dzieci z zaburzeniami z zaburzeniami autystycznymi – cele i formy obserwacji dziecka
- Diagnozowanie dysfunkcji integracji sensorycznej dzieci z zaburzeniami sprzężonymi
- Prawidłowy dobór terapii do potrzeb dziecka – jak prawidłowo analizować efekty terapeutyczne i kiedy należy modyfikować terapię
III Praktyczne ujęcie metod terapii zaburzeń sensorycznych. Zastosowanie elementów terapii w codziennej pracy
- Prawidłowe zastosowanie metod terapeutycznych w ramach przedstawionych metod szeregowania zaburzeń.
- Dostosowywanie rodzaju i intensywności podejmowanych działań do stopnia zaburzeń pacjenta.
- Terapia ręki – najlepsze praktyki i ćwiczenia usprawniające motorykę małą
- Warsztat! Zdrowy kręgosłup terapeuty - jako baza prawidłowej terapii z dzieckiem.
Więcej informacji o kongresie na: kongres-terapiasi.pl