logo Uzyskaj dostęp Co nowego w Pracowni

Studia przypadku

Dziecko w wieku wczesnoszkolnym z zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej – określenie poziomu rozwoju procesów przetwarzania sensorycznego i sposoby terapii

Imię dziecka: Adam Data urodzenia: 20 września 2009 r., Olsztyn

Drukuj
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym z zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej – określenie poziomu rozwoju procesów przetwarzania sensorycznego i sposoby terapii
  1. Analiza dokumentacji zgromadzonej na temat dziecka

Uczeń klasy II zgłoszony został na badanie poziomu rozwoju procesów integracji sensorycznej z uwagi na obserwowane trudności. Badanie przeprowadzono w dniu 8 marca 2018 r. Chłopiec miał wówczas 9 lat i 5 miesięcy i 18 dni. Zgromadzona obszerna dokumentacja pozwoliła na analizę poziomu i rodzaju trudności przejawianych przez dziecko. Orzeczenie nr 32/2017/2018 z dnia 31.01.2018 r. wydane przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną wskazuje, że Adam ma zdiagnozowany zespół Aspergera, aktualna sprawność umysłowa rozwinięta jest na poziomie przeciętnym, bardzo dobre jest tempo uczenia się wzrokowo-ruchowego, adekwatnie do wieku rozwinięte jest rozumowanie pojęciowe, arytmetyczne, przyczynowo-skutkowe w oparciu (...)

Autorzy

Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.