Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia

4 września 2023 r. / 5 min. czytania

Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia   Źródło informacji: orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego   Rozpoznanie: autyzm   Mocne strony (potencjał i możliwości): Dobre rozumienie komunikatów i poleceń. Chłopiec wykazuje dużą ciekawość poznawczą. Wchodzi w relację z terapeutą, jest otwarty, nie ma oporów przed zabawą z rówieśnikami i osobami dorosłymi. Nawiązuje kontakt wzrokowy oraz pojawia się wspólne pole uwagi. Chętnie przychodzi do przedszkola. Dobrze odnajduje się w nowych sytuacjach, z nowymi osobami. Cieszy się na nowe aktywności i potrafi czekać na swoją kolej. Umiejętności samoobsługowe kształtują się na poziomie adekwatnym do wieku. Nie potrzebuje motywacji i zachęć,...

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Dostęp do pełnej treści materiałów wymaga subskrypcji. Dołącz do naszej społeczności już dziś!

Subskrybuj teraz

Masz już konto?