Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia
4 września 2023 r.
/ 5 min. czytania
Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia
Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia Źródło informacji: orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego Rozpoznanie: autyzm Mocne strony (potencjał i możliwości): Dobre rozumienie komunikatów i poleceń. Chłopiec wykazuje dużą ciekawość poznawczą. Wchodzi w relację z terapeutą, jest otwarty, nie ma oporów przed zabawą z rówieśnikami i osobami dorosłymi. Nawiązuje kontakt wzrokowy oraz pojawia się wspólne pole uwagi. Chętnie przychodzi do przedszkola. Dobrze odnajduje się w nowych sytuacjach, z nowymi osobami. Cieszy się na nowe aktywności i potrafi czekać na swoją kolej. Umiejętności samoobsługowe kształtują się na poziomie adekwatnym do wieku. Nie potrzebuje motywacji i zachęć,...
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Dostęp do pełnej treści materiałów wymaga subskrypcji. Dołącz do naszej społeczności już dziś!
Subskrybuj teraz
Masz już konto?
Zaloguj się!