Ogólne zasady nawiązania skutecznej komunikacji z rodzicami ucznia/podopiecznego

13 lipca 2016 r. / 4 min. czytania

Skuteczne komunikowanie się z rodzicami dzieci uczęszczających do specjalisty na terapię to jedna z podstaw dobrej współpracy placówki z domem rodzinnym, która ma szczególne znaczenie w przypadku różnego rodzaju zajęć terapeutycznych, korekcyjno-kompensacyjnych, czy rewalidacji. Nie zawsze jest łatwo rozmawiać z rodzicami, którzy prezentują różne postawy w stosunku do osoby specjalisty, terapii czy nawet samego dziecka. Zawsze warto jednak pamiętać, że ci dorośli mają szereg doświadczeń, ale także potrzeb, które kształtują ich zachowania i podejście. Należy też pamiętać, że bez ich współpracy i wsparcia terapia nie będzie przynosić takich efektów (tak dużych lub w tak krótkim czasie), jak byśmy tego oczekiwali. Specjaliści...

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Dostęp do pełnej treści materiałów wymaga subskrypcji. Dołącz do naszej społeczności już dziś!

Subskrybuj teraz

Masz już konto?