Ogólne zasady nawiązania skutecznej komunikacji z rodzicami ucznia/podopiecznego
13 lipca 2016 r.
/ 4 min. czytania
Skuteczne komunikowanie się z rodzicami dzieci uczęszczających do specjalisty na terapię to jedna z podstaw dobrej współpracy placówki z domem rodzinnym, która ma szczególne znaczenie w przypadku różnego rodzaju zajęć terapeutycznych, korekcyjno-kompensacyjnych, czy rewalidacji.
Nie zawsze jest łatwo rozmawiać z rodzicami, którzy prezentują różne postawy w stosunku do osoby specjalisty, terapii czy nawet samego dziecka. Zawsze warto jednak pamiętać, że ci dorośli mają szereg doświadczeń, ale także potrzeb, które kształtują ich zachowania i podejście. Należy też pamiętać, że bez ich współpracy i wsparcia terapia nie będzie przynosić takich efektów (tak dużych lub w tak krótkim czasie), jak byśmy tego oczekiwali. Specjaliści...
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Dostęp do pełnej treści materiałów wymaga subskrypcji. Dołącz do naszej społeczności już dziś!
Subskrybuj teraz
Masz już konto?
Zaloguj się!