logo Uzyskaj dostęp Co nowego w Pracowni

Pomoce dydaktyczne

Koc

Zabawa z wykorzystaniem koca, pod którym nauczyciel ukrywa zabawki.

Drukuj
Koc

Wiek uczestników

wszystkie grupy wiekowe

Co jest potrzebne

  • koc
  • różne, znane dzieciom zabawki

Cel:

  • ćwiczenie percepcji wzrokowej i dotykowej

Przebieg:

• Nauczyciel ukrywa pod kocem dużą, dobrze znaną dzieciom zabawkę (czynność wykonuje poza zasięgiem wzroku dzieci). Teraz nauczyciel prosi, by przyjrzały się i powiedziały, co może być pod kocem. Dzieci mogą sobie pomóc dotykiem.

• Dzieci mówią, co uważają, że znajduje się pod kocem. Kiedy pomysły się wyczerpią, nauczyciel odkrywa koc. Następuje weryfikacja. Teraz pod kocem wybraną zabawkę może ukryć jedno z dzieci. W czasie wybierania (...)

Dla prawidłowego funkcjonowania ta witryna korzysta z plików cookies, w tym dla lepszej prezentacji treści, zapewnienia sprawnego oraz bezpiecznego działania, przedstawienia spersonalizowanej oferty i promocji, a także w celach statystycznych. Kontynuując wizytę, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej o tym, kto i w jaki sposób przetwarza te dane oraz o możliwościach zmiany ustawień przeglądarki, dowiesz się w Polityce Prywatności. Możesz zawsze cofnąć zgodę usuwając pliki cookies lub zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.