logo Uzyskaj dostęp Co nowego w Pracowni

Scenariusze

Scenariusz z elementami stymulacji zapachowej na zajęciach z Integracji Sensorycznej - 3 lata

Scenariusz stymulacji węchu mający na celu rozwijanie umiejętności rozpoznawania i nazywania zapachów.

Drukuj
Scenariusz z elementami stymulacji zapachowej  na zajęciach z Integracji Sensorycznej - 3 lata

Grupa wiekowa

3 lata

Liczba uczestników

Zajęcia indywidualne

Miejsce

Sala przewietrzona przed zajęciami

Pomoce dydaktyczne

  • olejki eteryczne,
  • owoce,
  • warzywa,
  • produkty spożywcze,
  • mielona kawa (kontrast zapachowy),

Pomoce dodatkowe

  • ślady stóp,
  • beczka,
  • fotografie przedstawiające owoce i warzywa,
  • produkty spożywcze,
  • przedmioty do masażu: gąbka, wałek, piłka żelowa, piłka kolczasta,
  • poduszka sensoryczna,
  • sześć szarf,
  • huśtawka konik lub hamak,
  • skrzynka "zgadula",
Pozostało jeszcze 68% treści
Ten artykuł jest dostępny dla prenumeratorów. Zaloguj lub zarejestruj się, aby przeczytać całość.

Nie mam jeszcze konta

Portal powstał z myślą o pedagogach, którzy:
  • Na co dzień pracują z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z zaburzeniami integracji sensorycznej,
  • Szukają atrakcyjnych i sprawdzonych materiałów do pracy z dziećmi,
  • Poszukują nowych i skutecznych rozwiązań najlepszych specjalistów.
Uzyskaj dostęp

Mam już konto

Logowanie

Login:
Hasło:

Pomoc w logowaniu
NIE MASZ KONTA? ZAREJESTRUJ SIĘ

Dokumenty do pobrania

Pobierz

Kolorowanka - stymulacja węchu - 3 lata

Dla prawidłowego funkcjonowania ta witryna korzysta z plików cookies, w tym dla lepszej prezentacji treści, zapewnienia sprawnego oraz bezpiecznego działania, przedstawienia spersonalizowanej oferty i promocji, a także w celach statystycznych. Kontynuując wizytę, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej o tym, kto i w jaki sposób przetwarza te dane oraz o możliwościach zmiany ustawień przeglądarki, dowiesz się w Polityce Prywatności. Możesz zawsze cofnąć zgodę usuwając pliki cookies lub zmieniając ustawienia swojej przeglądarki.